Дивні мандри. Залізниці, індастріал, природа
На головнуПошукПро сайт

Станція Вільча

Станція Вільча

Одна із станцій УЗ, що знаходяться в зоні відчуження.

www.chernobyl-tour.com/alles/chernobyl_30km_zone_map-www.chernobyl-tour.com.jpg

Після аварії на ЧАЕС поблизу Вільчі був побудований пункт деконтамінації(дезактивації) рухомого складу, який підвозив матеріали для будівництва сховища на ЧАЕС. Пізніше, після закінчення активних робіт, рух на ділянці Янів - Вільча був припинений, таким чином лінія Овруч - Чернігів розпалася на дві тупикових ділянки: Овруч - Вільча і Чернігів - Янів.

У 1988 р. ділянку Чернігів - Семиходи - Янів електрифікували - по ній курсують електрички з Славутича до Семиходів, які перевозять працівників ЧАЕС. А шматок Овруч - Вільча залишився неелектрифікованою малодіяльною лінією.

Довгий час основним видом діяльності тут було перевезення лісу, який вантажили у Вільчі, Радчі і інших пунктах на лінії. Крім того, до 2008 р. курсував приміський поїзд Овруч - Вільча. Лінія була малоперспективною і ремонт на ній не проводився, впродовж більшої частини діяло обмеження швидкості для потягів 15 км/год, таким чином, приміський потяг був одним з найповільніших на УЗ.

Фото зроблені під час епізодичного візиту в ці краї у 2009 р. На знімках: вокзал станції Вільча, східна горловина(у бік ЧАЕС), і західна(в бік Овруча). Приміський рух уже відсутній, але вокзал зберігається в нормальному стані. Пізніше він був вандалізований і частково зруйнований:

railwayz.info/photolines/photo/73866

Однак, завдяки проекту по будівництву сховища відпрацьованого ядерного палива в зоні ЧАЕС лінія Овруч - Вільча - Янів отримає "друге дихання": саме по ній планується доставляти контейнери з відходами до сховища. На лінії активно проводиться капремонт колій. Також буде відновлена ділянка Вільча - Янів, таким чином два тупикових відрізки колишньої лінії Овруч - Чернігів знову з'єднаються.

Коментар

Ваш нік:
Введіть текст коментаря:
Введіть код перевірки
Оновити код перевірки